A Bolognai rendszerű felsőfokú képzéshez illeszkedő tankönyveket kínáló sorozat új kötete a marketingkutatás módszertanába vezeti be a hallgatókat. Manapság már szinte semmilyen gazdálkodó szervezet sem nélkülözheti a marketingtevékenysége során az információk gyűjtését és elemzését, azaz a
[>>>]
A Bolognai rendszerű felsőfokú képzéshez illeszkedő tankönyveket kínáló sorozat új kötete a marketingkutatás módszertanába vezeti be a hallgatókat. Manapság már szinte semmilyen gazdálkodó szervezet sem nélkülözheti a marketingtevékenysége során az információk gyűjtését és elemzését, azaz a marketing- vagy piackutatást. A kötet első fejezete az információ üzleti szerepét járja körbe, majd a szerzők lépésről lépésre mutatják be a kutatás általános módszereit és elméletét (kutatási terv, megfigyelés, mérés), az adatgyűjtési módszereket (kérdőíves megkérdezés), az alapvető elemzési eljárásokat, valamint a speciális alkalmazási területeket (szegmentációkutatás, márkaérték mérése, reklám- és médiakutatás, árkutatás) A táblázatokkal és grafikonokkal illusztrált, fejezetvégi irodalomjegyzékekkel ellátott, didaktikus felépítésű kiadványt a szerzők a szakirányú (kereskedelmi és üzleti) alapképzésben résztvevő hallgatók mellett a marketingkutatás elméleti alapjai iránt érdeklődő gyakorló szakembereknek is ajánlják. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]