Előző kiadása Kisvállalati marketing címmel jelent meg.
UKazon:
201219055 201618032
Kivonat:
Az ábrákkal, táblázatokkal, diagramokkal illusztrált, számos Baranya megyei példát hozó (lévén a szerző a Pécsi Tudományegyetem tanszékvezető professzora) mű segítséget kíván nyújtani a magyar gazdaság harmonikus növekedéséhez elengedhetetlenül fontos kisvállalatok működtetéséhez, fejlesztéséhez.
[>>>]
Az ábrákkal, táblázatokkal, diagramokkal illusztrált, számos Baranya megyei példát hozó (lévén a szerző a Pécsi Tudományegyetem tanszékvezető professzora) mű segítséget kíván nyújtani a magyar gazdaság harmonikus növekedéséhez elengedhetetlenül fontos kisvállalatok működtetéséhez, fejlesztéséhez. Mint Rekettye Gábor írja: "Ezt a könyvet Önnek, a bátor és kitartó vállalkozónak ajánlom. Ön nélkül a gazdaság nem működne!" Ennek szellemében a globális versenyben egyre nehezebben talpon maradó mikro-, kis- és közepes méretű vállalkozások tulajdonos-menedzsereinek is használhatóan, gyakorlatiasan kerülnek tálalásra a korszerű marketingismeretek. Az átdolgozott, bővített kiadásban megjelenő mű legfontosabb új tartalmai a 2007-es edícióhoz képest az azóta zajló gazdasági válsággal kapcsolatosak, s annak hatásával a marketing világára. Az ajánlott irodalommal, a könyvben említett vállalatok és internetforrások listájával kiegészülő, hiánypótló kötet nem csupán a kisvállalati vezetőknek ajánlható, hanem azoknak is, akik saját vállalkozás alapításán gondolkodnak.
[<<<]