Cím: |
A nagy túlélő
| Alcím: |
időutazás a marketingben
| Közrem.: |
Fojtik János (szerk.) ; Veres Zoltán (szerk.) |
Szerz. közl: |
szerk. Fojtik János, Veres Zoltán
| Kiadás: |
Budapest : Akad. K., 2012 |
Sorozat: |
Marketing szakkönyvtár/50. |
Eto: |
658.8
| Tárgyszó: |
marketing |
Szakjel: |
658
| Cutter: |
N 29
| ISBN: |
978-963-05-9250-5
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
402 p.
| Megj.: |
Bibliogr. a tanulmányok végén.
| UKazon: |
201219054
| Analitika: |
Alderson, Wroe : A marketingelmélet érdekében Berry, Leonard L. : Kapcsolatmarketing Brown, Stephen : Posztmordern marketing? Tomcsányi Pál : A marketingszervezés elmélete és módszerei Rekettye Gábor : Értékteremtés - értékmenedzsment Grönroos, Christian : Belső marketing Andreasen, Alan R. : Társadalmi célú (szociális) marketing Ritzer, George : A társadalom mcdonaldizációja Hassan, Salah S. : "Zöld" marketing "A marketingháborúk nem az üzletek polcain, hanem a vevők elméjében zajlanak" Kotler, Philip : A marketingfogalom kiterjesztése Anderson, James C. : Diadikus üzleti kapcsolatok az üzleti hálózat kontextusában Cova, Bernard : Törzsi marketing Vargo, Stephen L. : Új és meghatározó logika kialakulása a marketingben Fehér Katalin : Új(média)marketing
[<<<]
| Kivonat: |
A Marketing szakkönyvtár című sorozat kereken ötvenedik kötete jó alkalom egyfajta kitekintésre és értékelésre. A könyvsorozat eddigi másfél évtizede alatt neves hazai és külföldi marketingoktatók és -szakemberek szólaltak meg a tudományterület legkülönfélébb témáiban, komoly műhelymunkát
[>>>]
A Marketing szakkönyvtár című sorozat kereken ötvenedik kötete jó alkalom egyfajta kitekintésre és értékelésre. A könyvsorozat eddigi másfél évtizede alatt neves hazai és külföldi marketingoktatók és -szakemberek szólaltak meg a tudományterület legkülönfélébb témáiban, komoly műhelymunkát felmutatva. Ezúttal a sorozatszerkesztő, Veres Zoltán, a Budapesti Gazdasági Főiskola tanszékvezető egyetemi tanára és Fojtik János a Pécsi Tudományegyetem adjunktusa kissé kötetlenebb tanulmánygyűjteményt állított össze olyan cikkekből, írásokból válogatva, amelyek valamilyen módon mérföldkőnek tekinthetők a marketing fejlődéstörténetében. Bár a diszciplína szakirodalma egyáltalán nem érzékeny a saját története iránt, a több mint két tucatnyi szerző írása rendkívüli tanulságokat hordoz egy olyan szakterületről, amelyhez a legtöbb ember úgy érzi, ért valamit - akárcsak a focihoz. A könyv kezdő lapjait hajtogatva a szerkesztők és szerzők bemutatása után többszörös bevezetőn esik át az olvasó, köztük Hoffmann Mária és Kozák Ákos piackutatók rövid szakmai párbeszédén, amelyben a leghétköznapibb módon alapozzák meg a jól felépített tematikát. A fekete-fehér fotókkal, ábrákkal, diagramokkal és bőséges irodalomjegyzékkel kiegészített írások szerzőinek közel fele amerikai - fémjelezve a marketing eredetét -, köztük a szakma legnagyobb hatású gondolkodójának tartott Philip Kotler. De a paradigmaváltások érzékeltetésére a fenegyerekként elkönyvelt, ír származású Stephen Brown is leteszi névjegyét a posztmodern megközelítés bemutatásával. A kreatív és analitikus felfogás összebékítésén fáradoznak a magyar szerzők - egyebek mellett - Rekettye Gábor, Izsó Lajos vagy Fehér Katalin. Nem csupán a marketing elméletével és történetével foglalkozó szakemberek, de a téma iránt érdeklődők is haszonnal forgathatják a nyelvezetében is élvezetes kiadványt. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]
|
|
|