A régebben mániás depresszióban szenvedő (ld.: Bipoláris; 201113308) újságíró szerzőnő ismét pszichológiai témájú regénnyel jelentkezik, ezúttal azt boncolgatva, milyen mélységekig süllyedhet a férfi és nő közötti kapcsolat. Főhőse a szép és intelligens, ám súlyos önbizalom-hiánnyal küszködő
[>>>]
A régebben mániás depresszióban szenvedő (ld.: Bipoláris; 201113308) újságíró szerzőnő ismét pszichológiai témájú regénnyel jelentkezik, ezúttal azt boncolgatva, milyen mélységekig süllyedhet a férfi és nő közötti kapcsolat. Főhőse a szép és intelligens, ám súlyos önbizalom-hiánnyal küszködő Kárpáti Anna ügyetlenül csetlik-botlik a partnerkapcsolatok világában. A történet kezdetén éppen egy kapcsolatból kilépve, és egy reménytelen szerelembe esve találjuk. Az egyetemista lány valójában nem ismeri a férfiakat, valóságos női Casanovaként híresül el gyakori szexuális partnerkapcsolatai miatt. Már-már feladja a társkeresést, amikor találkozik Ferkóval. Viszonyukban eleinte minden jól alakul, de hamarosan kiderül a fiúról, hogy korántsem az a kedves, szeretetteljes személyiség, amilyennek mutatta magát. Az események odáig fajulnak, hogy a rideg, goromba, erőszakos ember nemcsak lelkileg, de fizikailag is bántalmazza Annát. A lány mégsem tud hátat fordítani neki, sőt egyre mélyebbre merül a kapcsolatba, remélve, hogy a férfi megváltozik. Rados Virág hasonlatában a férfi és nő viszonyát egy zenélődoboz táncos figurával érzékelteti, akik monoton muzsikára szertartásosan, ugyanarra a koreográfiára folytatják végtelen táncukat a szabadulás reménye nélkül. "Hiába van az arcukon mosoly, a lelkük, kiváltképpen a nőé, zilált; és az áldozat sebei talán sohasem gyógyulnak be." A regényben kibomlanak a hazánkban oly gyakori családon belüli bántalmazás lélektani titkai. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]