Ferjáncz Attila neve fogalom a hazai rali sport berkeiben, de talán még azok is ismerik a nevét, akik nem rajongói a sportágnak. Eredményei önmagukért beszélnek: harminckétszeres magyar bajnok, huszonháromszoros Európa-bajnoki futam győztes és kétszeres Európa-bajnoki bronzérmes. Mondhatjuk, hogy a
[>>>]
Ferjáncz Attila neve fogalom a hazai rali sport berkeiben, de talán még azok is ismerik a nevét, akik nem rajongói a sportágnak. Eredményei önmagukért beszélnek: harminckétszeres magyar bajnok, huszonháromszoros Európa-bajnoki futam győztes és kétszeres Európa-bajnoki bronzérmes. Mondhatjuk, hogy a számos kiváló és sikeres magyar autóversenyző között egyértelműen az ő neve fémjelzi és tette híressé a magyar autósportot a 20. században. Az örökös magyar bajnok pilótával 1964-ben találkozott először a szerző, Lukács Ákos. Akkor, a Műegyetem előtti szlalompályát követte a József Attila Rallye a "felturbózott" Wartburggal. A könyv egyszerre szól az autósportról egészen a Dakar Ralley-ig, és a magánéletről, a Garay téri papírüzlettől a balatonszabadi nyaralóig. A szerző csaknem három éven át dolgozott a versenyző, sportvezető életének elmúlt ötven esztendején, hogy korabeli fekete-fehér fotókkal és színes képekkel illusztrálva részletesen bemutathassa a küzdelmes életutat. A 2000-ben a Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztjével kitüntetett Ferjáncz Attila nemrég komoly, életmentő műtéten esett át, ezért is elgondolkodtató a hatvanhét esztendős sportembernek a pályatársak véleményét tartalmazó blokk előtti záró mondata: "engem a magyar autósport rajongói soha többé nem láthatnak már versenyautóban, versenyen, igazi, éles küzdelemben". A témában legutóbb: Ferjáncz - Zsembery (200414167) "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]