Az üzletemberek, de a beosztott pozíciókban dolgozó vállalati munkatársak esetében is korunk egyik legjelentősebb kihívása a beérkező elektronikus levelek megválaszolása. A munkáltató azt várja el, hogy több információt, konkrétan e-mailt dolgozzunk fel, mint amennyi emberileg lehetséges. A legtöbb
[>>>]
Az üzletemberek, de a beosztott pozíciókban dolgozó vállalati munkatársak esetében is korunk egyik legjelentősebb kihívása a beérkező elektronikus levelek megválaszolása. A munkáltató azt várja el, hogy több információt, konkrétan e-mailt dolgozzunk fel, mint amennyi emberileg lehetséges. A legtöbb ember párhuzamosan pörget több dolgot, és így igyekszik átvergődni a rendezetlen és szerkesztetlen információk valóságos lavináján. A kötet szerzőinek célja, hogy megosszák az olvasóval azon stratégiákat, melyek segítségével lerázhatjuk magunkról az "e-mail rabigát". A rövid fejezetek életből vett történetein keresztül, az azokban felvázolt módszerek segítségével a szerzők azt ígérik: csökkenni fog az e-mailek száma, jelentősen nő a minőségük, a munkatársak pedig évente több mint tíz munkanapot spórolnak meg. Ezen lépésekből áll össze az IHÁZ-nak elkeresztelt email hatékonysági rendszer, melynek legfontosabb eleme az ún. ÜTCSA (vagyis az ügyfelek, termékek, csapatok és adminisztráció témájának szétválasztása a levelezésben, és ezek további almappákra osztása). A táblázatokkal, folyamatábrákkal megszakított könyv általános gyűjtőkörű könyvtárak anyaga.
[<<<]