Az üzletimodell-innováció nem más, mint a vállalkozás teljes megújítása. Amíg innováción általában termék- és technológiai innovációt értünk, az üzletimodell-innováció egy újfajta cég felépítését jelenti. Az új cég más módon szolgálja ki a vevőit, és másképpen versenyez a piacon. Az ismert
[>>>]
Az üzletimodell-innováció nem más, mint a vállalkozás teljes megújítása. Amíg innováción általában termék- és technológiai innovációt értünk, az üzletimodell-innováció egy újfajta cég felépítését jelenti. Az új cég más módon szolgálja ki a vevőit, és másképpen versenyez a piacon. Az ismert közgazdász szerző, Csath Magdolna az üzletimodell-innováció elméletét és gyakorlatát mutatja be legújabb kötetében. Az elméleti részben összefoglalja az üzletimodell-innováció területén elért eredményeket. A gyakorlati részben pedig sikeres üzletimodell-innovációkat mutat be és elemez, olyan nemzetközi vagy magyar példákon, mint az IKEA vagy a MACHER Gépészeti és Elektronikai Kft. A könyvben felsorolja azt a módszer- és vezetési eszköztárat is, amelynek segítségével a hazai cégek - közöttük is különösen a kis- és közepes vállalkozások - sikeresen újíthatják meg tevékenységeiket, és ezzel jelentősen növelhetik versenyképességüket. Olyan témákkal foglalkozik többek között, mint az agilis és intelligens vállalat (agilis kultúra, új értékteremtési és értékkínálati módszerek, kreativitás és alkalmazkodás), az e-business adta lehetőségek, a növekvő komplexitás intelligens kezelésének módszerei, az új üzleti modell és a tudásalapú versenyzés (a tudásszerzés és hasznosítás dinamikus modellje, a nyitott innováció), a német "rejtett bajnokok" (sikeres kis és közepes cégek stratégiái és szervezeti-vezetési modelljei), továbbá az üzletimodell-innováció vezetési, szervezési és kulturális korlátai és módszerei. A könyv a gyakorló és leendő közgazdászok, vállalatvezetők és üzleti tanácsadók érdeklődésére tarthat számot. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]