Az Aula Kiadó 2011-es kiadása alapján kész. ; Bibliogr. a fejezetek végén
UKazon:
201424103
Kivonat:
A marketingkutatás alapjait mutatja be az érdeklődőknek a zömmel a Budapesti Corvinus Egyetemen oktató szerzők kötete. Elsőként a marketingkutatás alapjait képező információ szerepével foglalkoznak, majd felvázolják egy ideális marketingkutatás tervét, általános módszereit és a leggyakoribb
[>>>]
A marketingkutatás alapjait mutatja be az érdeklődőknek a zömmel a Budapesti Corvinus Egyetemen oktató szerzők kötete. Elsőként a marketingkutatás alapjait képező információ szerepével foglalkoznak, majd felvázolják egy ideális marketingkutatás tervét, általános módszereit és a leggyakoribb hibákat. Ezek után olyan részterületekről olvashatunk, mint a szekunder kutatás, a kvalitatív kutatási módszerek (mélyinterjú, fókuszcsoport), a megfigyelés és kísérlet, a kérdőíves megkérdezés (a személyestől a telefonoson az online módszerig). Külön fejezet összegzi a mérés és skálázás módszertanát, majd a kérdőívszerkesztésről, a mintavételi módszerekről, az adatgyűjtésről és -előkészítésről olvashatunk. Megismerhetjük az egy- és többváltozós elemzések módszertanát, a szegmentációkutatást, a márkaérték mérésének mikéntjét, a reklám- és média-, valamint az árkutatási technikákat. Az utolsó fejezet a legújabb piackutatási trendeket ismerteti. A fejezeteket minden esetben a fogalmak, tárgyszavak listája, valamint irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]