A szerző Alapmarketing (201504037) című könyvéhez szorosan kapcsolódó kötet a tankönyv fejezeteihez és alfejezeteihez igazodva fogalmazza meg a tananyag elsajátítását ellenőrző kérdéseket és feladatokat. A címlapokon közli az aktuális téma folyamatábráját, majd 10 állításról kell meghatározni, hogy
[>>>]
A szerző Alapmarketing (201504037) című könyvéhez szorosan kapcsolódó kötet a tankönyv fejezeteihez és alfejezeteihez igazodva fogalmazza meg a tananyag elsajátítását ellenőrző kérdéseket és feladatokat. A címlapokon közli az aktuális téma folyamatábráját, majd 10 állításról kell meghatározni, hogy igaz-e vagy hamis. Ezután következik 3-5, sok ábrával és szellemes fotóval illusztrált feladat, melyek nemcsak azt mérik fel, hogy a tanulók képesek-e alkalmazni a tankönyvben található ismereteket, de több esetben konkrét vállalati döntéseket is modelleznek. A kérdések között szerepelnek olyanok, melyekben ki kell választani a helyes választ, meg kell állapítani a helyes sorrendet, ki kell tölteni egy hiányos ábrát, de olyan is akad, amelyben egy keresztrejtvényt kell megfejteni. A könyv második fele tartalmazza a megoldásokat a feladatokkal megegyező bontásban.
[<<<]