Sehoda királyság Csakoda falucskájában játszódik a történet, amelynek főhőse és mesélője egy tinédzser trollfiú, Zarf. Bár a legendás Keleti Préritrollok klánjából származik, s családja fajtájuk ősi hagyományait követve még mindig egy híd alatt lakik, Zarf zavarba ejtően emlékeztet egy átlagos
[>>>]
Sehoda királyság Csakoda falucskájában játszódik a történet, amelynek főhőse és mesélője egy tinédzser trollfiú, Zarf. Bár a legendás Keleti Préritrollok klánjából származik, s családja fajtájuk ősi hagyományait követve még mindig egy híd alatt lakik, Zarf zavarba ejtően emlékeztet egy átlagos kamasz srácra: a csakodai suliba jár, ahol a "lúzerek" szekcióba tartozik legjobb haverjaival, a mesebeli három kislamacok leszármazottainak egyikével, Nyakigláb Karcsival (vagyis Kismalac Károllyal), és a sehodai királyi udvari bolondjának csemetéjével, a szánandóan humortalan Tűzrőlpattant Botonddal együtt. Egy nap baljós fordulat dúlja fel a királyság lakóinak hétköznapjait: feltűnnek a színen az ádázságukról nevezetes vérmenyétek. A "szörnyekkel" Rokfortnak, a trónörökösnek kell felvennie a kesztyűt - azaz kellene, merthogy a herceg elsősorban szóbeli összecsapásokra alkalmas, ha tettekre kerül a sor, nem annyira iparkodik az élvonalban lenni. Amikor veszélybe kerül a sehodai uralkodó, Dijó király élete, Zarfék elhatározzák, hogy becserkészik a vérmenyéteket... A sok izgalmat, s még több kacagást ígérő kötet tíz éven felüli gyerekeknek javasolható. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]