Cím: |
Egy hatodikos nindzsa naplója [1.]
| Szerző: |
Emerson, Marcus ; Child, Noah ; Hunter, Sal |
Közrem.: |
Vancsó Éva (ford.) ; Katona Ildikó (ford.) ; Lee, David (ill.) |
Szerz. közl: |
Marcus Emerson, Noah Child és Sal Hunter ; [ford. Vancsó Éva, ... Katona Ildikó] ; [ill. David Lee]
| Kiadás: |
Szeged : Könyvmolyképző K., 2016 |
Eto: |
820-31(73)(02.053.2)=945.11
| Tárgyszó: |
amerikai irodalom ; gyermekregény |
Egys.cím: |
Diary of a 6th grade ninja (magyar)
| Cutter: |
E 46
| ISBN: |
978-963-399-594-5
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
83, [1] p.
| Megj.: |
A gerincen számozási adatként: 1.
| UKazon: |
201614273
| Kivonat: |
Nindzsák az iskolában? Az amerikai gyerekek biztosan nem csodálkoznak, s lassan a magyarok se. Az általános iskolásoknak írt szórakoztató történet Chase Cooper, hatodik osztályos "nindzsa" naplójából követhető. A főhős-"író" nemrég került új iskolába, ahol senkit sem ismer, csak Zoét, az
[>>>]
Nindzsák az iskolában? Az amerikai gyerekek biztosan nem csodálkoznak, s lassan a magyarok se. Az általános iskolásoknak írt szórakoztató történet Chase Cooper, hatodik osztályos "nindzsa" naplójából követhető. A főhős-"író" nemrég került új iskolába, ahol senkit sem ismer, csak Zoét, az unokatestvérét, aki viszont azonnal bekerült a menők közé. Chase nem hazudik a naplójának, saját bevallása szerint csak egy átlagos, béna srác volt, amíg egy csapat nindzsa be nem vette a klánjába. Tizenegy éve komoly tapasztalatával sejti, hogy nindzsának lenni veszélyes. Naplóját - vagy krónikáját, ahogy apja nevezné - is azért írja, hogy figyelmeztessen másokat: "a történelmet tanulmányozni kell, és tanulni belőle, különben megismétli önmagát". S bár Chase megfogadja, hogy ezt nem fogja hagyni, mégis komoly bajba keveredik, ami bizony felkészületlenül éri az elszánt tiniharcost. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
Pld. |
Raktár |
Rakt.jelzet |
Lelt.szám |
Info |
---|
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa : 1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető | 1. | Gyermek ifjúsági könyv | E 46 | 329525 | Kölcsönözhető |
|
|