A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak zaját, hogy felhívja a
[>>>]
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak zaját, hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak: - A márkák alkalmazkodása az új digitális környezethez - A digitális ökoszisztéma - A fogyasztók bevonását eredményező intelligens tartalmak - A legfontosabb csataterek: a közösségi média, a mobiltartalmak és a folyamatos kereskedelem - A márkák, a digitális tartalmak, a közösségi tér és a társadalom közti viszony - A kreatív technológiák hatékony alkalmazása - A big data jelentősége - Az internet és a feltörekvő piacok
[<<<]