Petit décodeur illustré de l'enfant en crise (magyar)
Szakjel:
613
Cutter:
K 58
ISBN:
978-963-304-723-1
Nyelv:
magyar
Oldal:
189, [2] p.
Megj.:
Bibliogr.: p. [190-191].
UKazon:
201826062
Kivonat:
A gyermeknevelés egyik sarkalatos pontjával, nehéz próbakövével foglalkozik a szerzőpáros: arra kérdésre próbál választ adni, hogy amikor a gyerekeknél teljesen átveszi az irányítást a hiszti, akkor a folyamatot miként állíthatjuk meg és kontrollálhatjuk. Alkalmazott módszerük az Adler által
[>>>]
A gyermeknevelés egyik sarkalatos pontjával, nehéz próbakövével foglalkozik a szerzőpáros: arra kérdésre próbál választ adni, hogy amikor a gyerekeknél teljesen átveszi az irányítást a hiszti, akkor a folyamatot miként állíthatjuk meg és kontrollálhatjuk. Alkalmazott módszerük az Adler által megfogalmazott pozitív fegyelmezés - ennek bevetésével igyekszenek kezelni apróbb-nagyobb krízishelyzeteket. A kötet első öt fejezete jellegzetes élethelyzetek megértéséhez, megoldásához kíván segítséget nyújtani. Ezek egy-egy kulcsproblémát járnak körül: például, amikor kisgyermek valami oknál fogva nem akar valamit (pl. felöltözni, suliba menni, leülni az asztalhoz stb.), vagy éppen képes valamire, képes rá, de magát alkalmatlannak véli, kényszert érez arra, hogy mindig a középpontban legyen, illetve nehézségei vannak a többiekkel való kapcsolattartásban (nincsenek barátai, zaklatják vagy ő zaklat, erőszakos stb.). A kötet fennmaradó részében tíz gyermeknevelési "iránymutatást" kapunk, köztük olyanokra vonatkoztatva, mint hogy miként fejlesszük gyermekünkre irányuló megfigyelési készségünket, hogyan teremtsünk vele valódi kapcsolatot, mi módon bátorítsuk őt és fejlesszük önkontrollját - és hasonlók. A hasznos, okos, könnyen olvasható kötetet színes rajzok, karikatúrák kísérik. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]