Óvodapedagógusok számára készült ez a könyv, amely a 3-7 éves gyerekek szervezett, irányított és rendszeres mozgástevékenységével kapcsolatos tudnivalókat tekinti át, egyformán hangsúlyt helyezve az elméleti tudnivalókra és a gyakorlatra. Az első három részben a mozgásfejlődésről olvashatunk a
[>>>]
Óvodapedagógusok számára készült ez a könyv, amely a 3-7 éves gyerekek szervezett, irányított és rendszeres mozgástevékenységével kapcsolatos tudnivalókat tekinti át, egyformán hangsúlyt helyezve az elméleti tudnivalókra és a gyakorlatra. Az első három részben a mozgásfejlődésről olvashatunk a korai (1-3 év), első (4-7 év) és második (8-11 év) gyermekkorban. Ezután olyanokról esik szó, mint az alapvető mozgásformák fejlődési fázisai, a motoros képességek fejlesztése, az óvodai mozgásos tevékenység anyagának feldolgozása, a pedagógiai mérések helye és szerepe, a differenciálás módjai és lehetőségei, az irányított mozgástevékenységi formák tervezése, szervezése, valamint a szomatikus prevenciós és korrekciós feladatok, a felzárkóztatás, a tehetséggondozás, a gyermeksport-alapozás, és az iskolaelőkészítés. A szakkönyvet a felhasznált irodalom felsorolása zárja. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]