Kivonat: |
A kifejezetten olvasástanuláshoz, -gyakorláshoz készült sorozat jelen kötetében ezúttal is a három testvér: az iskolás Kamilla és Miklós, valamint kisöccsük, Tomsi mindennapjai elevenednek meg, sok-sok játékkal, na meg persze veszekedésekkel tarkítva. A harmadik osztályos Miklós rendetlen, rossz
[>>>]
A kifejezetten olvasástanuláshoz, -gyakorláshoz készült sorozat jelen kötetében ezúttal is a három testvér: az iskolás Kamilla és Miklós, valamint kisöccsük, Tomsi mindennapjai elevenednek meg, sok-sok játékkal, na meg persze veszekedésekkel tarkítva. A harmadik osztályos Miklós rendetlen, rossz tanuló, így amikor anyukája azt látja, hogy tanulás helyett Tomsival vasúthálózatot épet a konyhába, érintve a nappalit és a fürdőszobát is, rárivall, hogy inkább leckét írjon. Nővére, Kamilla bezzeg jó tanuló, mindig rendet tart maga körül, még a hétvégén is tanul, így anyu azt javasolja, hogy most inkább játsszon. Miklós vérig van sértve, hogy míg neki olvasnia kell a népmeséket, Kamilla játszhat, csakúgy, mint a mindig mindennel ellenkező Tomsi. Aztán Kamillának jó ötlete támad: menjenek le Mamóhoz, s ezt a szüleik is elfogadják. Mamó frissen sült kuglóffal fogadja őket, egy régi fénykép kapcsán pedig arról kezdenek beszélgetni, hogy ő milyen gyerek is volt, rendesen tanult-e, s hogy egyáltalán mindig rendesnek kell-e lenni A Baranyai (b) András rajzaival kísért mesekönyv a sorozat 2. szintjének felel meg – a segítségével öt-nyolc éves gyerekek nagy betűkkel írva, oldalanként 2-6 sorban, könnyen kiolvasható szavakkal, egyszerű, könnyen követhető történettel fejleszthetik olvasáskészségüket. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|