Dokumentum  
 
Polc: (Könyv) (1 Példány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: Utak és tévutak a 20. század pedagógiájában
Cím: A pedagógiai gondolkodás forrásai a XX. században ; A naturalista-liberális pedagógia ; A pszicho-biológiai pedagógia ; A pedagógiai pragmatizmus ; A pedagógiai behaviorizmus ; A terapeutikus irányzat ; Szexuálpedagógia ; Individuál-pszichológia ; Pszichagógia ; A pszichoanalízis új irányai ; A szuuggesztió mint nevelési módszer ; A pedagógiai perszonalizmus ; A régi iskola reakciója ; Az esztétikai nevelésért ; Pedagógiai impresszionizmus ; Pedagógiai aktivizmus ; Első kísérletek az "új nevelés"-sel ; A munkaiskola ; Az életközösség pedagógiája ; Életközösségi iskolák ; A hamburgi közösségi iskolák ; Egzisztencialista pedagógia ; A szociológia és a pedagógia ; A szociológiai pedagógia ; Állampolgári nevelés ; A nacionalista pedagógia útja Németországban ; A lengyel nemzeti pedagógia ; A társadalmi pedagógia ; Az idealista pedagógia ; A kulturpedagógia ; Az axiológiai irányzat ; Aktualista irányzat ; A vallásos pedagógia ; Az európai munkásmozgalom pedagógiai irányzatairól ; A szovjet pedagógia kialakulása és fejlődése
Szerző: Chmaj, Ludwik (1888-1959)
Közrem.: Illés Lajosné (kieg.) ; Szilágyi Pál (ford.) ; Szarka József (bev.)
Szerz. közl: Ludwik Chmaj ; [kieg. Illés Lajosné] ; [ford. Szilágyi Pál] ; [bev. Szarka József]
Kiadás: Budapest : Gondolat, 1969
Eto: 371.4(100)"19" ; 37(091)"19"
Tárgyszó: pedagógia ; pedagógia, naturalista ; pedagógia, liberális ; pedagógia, szociológiai ; kultúrpedagógia ; pedagógusok ; pedagógia, vallásos ; munkásmozgalom ; pedagógia, szovjet
Szakjel: 371
Cutter: C 17
Nyelv: magyar
Oldal: 568, [3] p.
UKazon: 691208
Pld. Raktár Rakt.jelzet Lelt.szám Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa 
1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető info
1.Felnőtt KORLÁTOZOTT IDEIG KÖLCSÖNÖZHETŐ371 C 1784593Kölcsönözhető
WeblapIsmertetők és borítók
antikvarium.hu:
azolo.hu:
libri.hu:
mek.oszk.hu:
moly.hu:
oszk.hu:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer