Dokumentum
Polc:
(Könyv)
(2 Példány)
---Művelet---
Felkutat
Megoszt
---Keresés---
Ugyanilyen cím
Cím:
Pszichológiai tanulmányok
Közrem.:
Lénárd Ferenc (szerk.)
Szerz. közl:
[szerk. Lénárd Ferenc]
Kiad. jel:
14.
Kiadás:
Budapest : Akad. K., 1975
Eto:
159.922.8(082)
Táblázat
Kód
Magyarázat
ETO jelzet:
159.922.8(082)
Fő
159.922.8
serdülőkor pszichológiája ; pszichológia, serdülőkor ; kamaszkor pszichológiája
Formai
(082)
gyűjteményes művek, több szerzőtől
Tárgyszó:
serdülőkor pszichológiája
Szakjel:
150
Cutter:
P 94
ISBN:
963-05-0392-1
Nyelv:
magyar
Oldal:
629, [1] p.
Megj.:
Részcíme: Ifjúság és pszichológa ; Bibliogr. a tanulmányok végén
UKazon:
750225
Analitika:
Lénárd Ferenc : Pszichológiai szempontok az ifjúság nevelésének megalapozásához
Vajó Péter : Az ifjúságkutatás néhány alapkérdése
Ranschburg Jenő : A szülői magatartás és a nevelői attitűdök hatása a gyermeki viselkedésre
[>>>]
Lénárd Ferenc : Pszichológiai szempontok az ifjúság nevelésének megalapozásához
Vajó Péter : Az ifjúságkutatás néhány alapkérdése
Ranschburg Jenő : A szülői magatartás és a nevelői attitűdök hatása a gyermeki viselkedésre
Komlósi Sándor : A szülői magatartásformák mintái - felső tagozatos tanulók szemével
Sipos Kornél : A szülők megítélésének vizsgálata intrafamiliáris miliőártalom okozta magatartászavar miatt állami gondozásba vett 10-16 éves fi
Veczkó József : A tanulók iskolához való viszonyának pszichológiai vizsgálata
Gáti Ferenc : Az általános iskolai nevelés pszichoterápiához hasonló mozzanatai
Gádorné Donáth Blanka: Dominanciaigények ütköztetése és azok konfrontálása egészséges fiúcsoportban
Nagy László : A tanulóifjúság értelmi tevékenységének alakítása és az ismeretek alkalmazásának problémája
Kalmár Magda : A fogalmi generalizáció és differenciáció néhány sajátossága felső tagozatba lépő tanulók élő természetről alkotott fogalmaiban,
Kósáné Ormai Vera : Magatartási zavarok súlyosságának megítélése pedagógusok és pszichológusok körében
Hornné Erőss Anna : Mentális és emocionális érettség kapcsolata iskolába lépő gyermekenél
Sugárné Kádár Júlia : Egy nyelvi jelkapcsolat alkalmazásának jellemzői 5-8 éves gyermekeknél
Büky Béla : A beszédkutatás és ennek fejlődéslélektani vonatkozásai
Cseres Judit, G. : Kollektív problémamegoldás modell-vázlata kísérleti tanítás keretében
Halász László : A művészeti kommunikáció értékelésének pszichológiai vizsgálata
Kürti Jarmila : Orientációs bázis kiépítésének szerepe természettudományos fogalmak alakításában
Lányiné Engelmayer Ág: A szociális érvényesülés sérülésének hatása értelmi fogyatékos gyermekek személyiségfejlődésére
Farkas Gyula : Akceleráció, szexuális nevelés és felvilágosítás
Dienes Erzsébet : Összefüggés néhány személyiség-tulajdonság és az intellektuális képesség között, tekintettel a pályaválasztási és alkalmasságviz
Zrinszky László : Történetiség az ifjúságkutatásban
Pataki Ferenc : A fiatalok társulási módjainak alakváltozásai
Popper Péter : Antiszociális csoportok keletkezése fiatalkorban
Hunyady György : Tanulók interperszonális viszonyainak és személypercepciójának kutatási stratégiája
Erdélyi Judit : Kísérleti vizsgálatok a 8-16 évesek közösségfogalmáról
Hunyady Györgyné : A tanulmányi teljesítmény és az informális szerkezet összefüggésének vizsgálata iskolai csoportokban
Buda Béla : Megfigyelések kiképző csoportok bomlási folyamatairól
Virág Teréz : Adatok a pszichoszomatikus tünetképzéshez
Kardosné Geiger Ágota: Serdülőkor és családi mikroszociális miliő
Nemes Lívia : „Pszichoszomatikus" és magatartászavarok összefüggése iskoláskorban
Flam Zsuzsa : Vizsgálatok a csecsemőkori sorvadásos állapotnak a személyiségfejlődésre gyakorolt késői hatásával kapcsolatban
Hirsch Margit : Adalékok a gyermekkori személyiségfejlődési zavarok megelőzésének és előfokainak kérdéséhez
Klaniczay Sára : A kisgyermekkori dadogás kérdéséhez
Kelen Ilona, Demcsákn: Kísérlet a relaxáció (autogén tréning) és a csoportpszichoterápia együttes alkalmazására pubertás korban
Vikár György : Serdülőkori neurózisok egyéni pszichoterápiájával szerzett tapasztalatok pubertás korban
Körmendy Györgyi : Párhuzamos szülő- és gyermek-csoportpszichoterápia
Benson Katalin : Az asszociációs és a HOD-tesztek alkalmazhatósága idült pszichotikusok állapotváltozásainak elemzésében
Hárdi István : A dinamikus rajzvizsgálat újabb eredményei, alkalmazása mániás-depresszív pszichózisnál
Sáray Júlia : A serdülők demonstratív öngyilkossági kísérleteinek pszichodinamizmusa
Majláth György : Gyermek- és fiatalkorúak sérelmére elkövetett szexuális bűncselekmények néhány sajátossága
Kolos Tamás : Újabb vizsgálati adatok a gyermek- és fiatalkori öngyilkosság, dadogás és bűnözés etiológiai, valamint patomechanikai összefüggé
Mayer Béla : A frusztáció és túlkompenzálás szerepe a közösségben élő adoleszcens szuicidium, illetve bűnelkövetőknél
Tringer László : Pszichometriai módszerek kidolgozásában elért eddigi eredményeink
Bergmann Erzsébet : Pubertáskorú tanulók személyiségképe Lakóhely Konstrukciós Próba és Rorschach-jegyzőkönyv összehasonlítása alapján
Bödör Jenő : A legközelebbi fejlődési zónák és a taníthatóság mértékének tanulmányozása oktatókísérlettel a korrekciós 1. osztályos tanulókná
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa
:
1 kölcsönözhető; ebből
1 elvihető
Nincs belépve
1.
150 P 94
VackoroviSz21
Nem kölcsönözhető
2.
Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ
150 P 94
109097
Kölcsönözhető
Weblap
Ismertetők és borítók
antikvarium.hu
:
azolo.hu
:
libri.hu
:
mek.oszk.hu
:
moly.hu
:
oszk.hu
:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib
WWW V2.01.01/1675 - InfoKer