A legutóbbi tanulmánykötet után, amely egyben a sorozat tizenötödik része volt és a fenntarthatóság jelenségét járta körbe a kommunikáció területén, a jelen kötet az innováció felől közelít a kommunikáció oktatásához – olyan innovatív módszertani megközelítésekről olvashatunk, amelyek pedagógiai
[>>>]
A legutóbbi tanulmánykötet után, amely egyben a sorozat tizenötödik része volt és a fenntarthatóság jelenségét járta körbe a kommunikáció területén, a jelen kötet az innováció felől közelít a kommunikáció oktatásához – olyan innovatív módszertani megközelítésekről olvashatunk, amelyek pedagógiai haszna vitán felül áll, azokat éppen emiatt érdemes megismerni, kipróbálni és terjeszteni. A Tomori Tímea szerkesztette tanulmánykötetbe felvett szövegeket öt tematikus blokkba rendezték, melyek közül az első rész az innovációval és a kreativitással foglalkozik a kommunikációs készségfejlesztésben. Majd a LEGO kocka mint innovatív eszköz kerül a tanulmányok fókuszába, melyet a kommunikáció oktatásában használnak fel. Magyarországon, s ezzel együtt Közép-Európában Nyíregyházán nyílt az első és azóta is az egyetlen ilyen intézmény, amely nemcsak megismerteti az érdeklődőket a módszerrel, de a szakos pedagógusok továbbképzésében is részt vesz. A harmadik rész a retorika, a dráma és a játék hármasával foglalkozik részletesebben. A negyedik egység – az innováció hívószavát szem előtt tartva – a kommunikáció oktatásának digitális lehetőségeit nézi meg közelebbről. Végül a zárófejezet a kommunikációoktatás tágabb kontextusait vizsgálja, legyen szó a pedagógusképzésről vagy éppen a hittanoktatásról. A kötet végén Kőkuti Tamás recenzeálja H. Tomesz Tímea Bevezetés a sportkommunikációba (Eger, Líceum Kiadó, 2021) című könyvét. A tanulmánykötet végén a könyv szerzőinek rövid életrajra kapott helyet. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]