Két kötetes óvodapedagógiai módszertani munkával jelentkezik Körmöci Katalin, amelyben az óvodás gyerekek matematikai tapasztalatszerzésének elméleti vonatkozásairól és gyakorlati megvalósításáról esik szó. Az első kötetben olyan témák kerülnek terítékre, mint a matematika, illetve az óvodai
[>>>]
Két kötetes óvodapedagógiai módszertani munkával jelentkezik Körmöci Katalin, amelyben az óvodás gyerekek matematikai tapasztalatszerzésének elméleti vonatkozásairól és gyakorlati megvalósításáról esik szó. Az első kötetben olyan témák kerülnek terítékre, mint a matematika, illetve az óvodai matematikai foglalkozások tárgya és célja, sajátosságai és elvei, a matematikai tapasztalatszerzés az óvodai nevelés folyamatában, a gondolkodásra, fogalomalkotásra, ítélet megfogalmazására és kijelentésre nevelés, a számfogalom, a sorozatok és a geometriai alapok megértésnek előkészítése, a játék szerepe, valamint az óvodás gyermek matematikai tapasztalatszerzésének megszervezése és folyamata. A melléklet kislexikont és irodalomjegyzéket tartalmaz. A második kötet a hétköznapi nevelőmunkához kínál praktikus segítséget. Itt tanulmányozhatjuk az óvodás csoport éves tervét, a tematikus tervezés módszerét, és részletesen a különféle tevékenységek tervezési folyamatát (matematikai tapasztalatszerzési lehetőségek, huszonegyféle tevékenységvázlat ábécérendben, tevékenységtervezetek). Ezt a kötetet is mellékletek, továbbá részletes tárgymutató zárja. A kiadvány szakgyűjtemények anyaga. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
Pld.
Raktár
Rakt.jelzet
Lelt.szám
Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa :
1 kölcsönözhető, ebből 1 kiadva; nincs elvihető (nincs rá előjegyzés)