| Cím: |
Szuperkommunikátorok
| | Alcím: |
a kapcsolatteremtés titkos nyelve
| | Szerző: |
Duhigg, Charles (1974) |
| Közrem.: |
Fejérvári Boldizsár (ford.) |
| Szerz. közl: |
Charles Duhigg ; [ford. Fejérvári Boldizsár]
| | Kiadás: |
Budapest : Corvina, 2024 |
| Eto: |
159.9:316.77 ; 316.6 ; 316.454.5 ; 316.472.4 ; 316.776.23
| | Tárgyszó: |
beszélgetés ; beszélgetés, kommunikáció ; kapcsolatteremtés |
| Egys.cím: |
Supercommunicators (magyar)
| | Szakjel: |
150
| | Cutter: |
D 94
| | ISBN: |
978-963-13-7043-0
| | Nyelv: |
magyar
| | Oldal: |
320 p.
| | Megj.: |
Bibliogr. a jegyzetekben: p. 275-312.
| | UKazon: |
202422021
| | Kivonat: |
A többek között 2013-ban Pulitzer-díjjal kitüntetett bestsellerszerző és sikeres újságíró arra kereste a választ, hogy milyen ügyes praktikák érvényesítésével tehetünk szert kiváló kommunikációs készségre, hogyan tudjuk közös mederbe terelni a beszélgetést magát, szimpátiát ébreszteni a
[>>>]
A többek között 2013-ban Pulitzer-díjjal kitüntetett bestsellerszerző és sikeres újságíró arra kereste a választ, hogy milyen ügyes praktikák érvényesítésével tehetünk szert kiváló kommunikációs készségre, hogyan tudjuk közös mederbe terelni a beszélgetést magát, szimpátiát ébreszteni a beszélgetőpartnerben, egyszóval már a beszélgetés elején egymásra hangolódni. Mivel nap mint nap beszélgetések, társas interakciós hálójában élünk, az egyén antropológiailag erre van beállítva, nem mindegy, hogy családtagjainkkal, barátainkkal, munkatársainkkal, feletteseinkkel és a csak futólag megismert emberekkel milyen kommunikációs stratégia szerint beszélünk. A siker tanulható. Nem véletlen, hogy amikor az amerikai szövetségi kormány is a sikeres kommunikáció titkait kezdte tanulmányozni, az egyik legsikeresebb FBI-os túsztárgyalónál kötöttek ki, aki a várakozásokkal ellentétben, egyáltalán nem volt egy lehengerlő, szívdöglesztő férfi, nem volt egy kiköpött hollywoodi színész, csupán egy mindennapi férfi, aki meglepően ügyesen tapintott ki és erősített rá azokra az érzelmi pontokra, amelyek mentén a sikeres beszélgetés kialakíthatóvá vált. A könyv négy fejezeten keresztül vezet mindenkit végig ezen ismérveken. Először az alapvető beszélgetéstípusokról olvashatunk. Majd felteszi a kérdést: Miről van szó valójában? A legtöbb beszélgetés ugyanis párhuzamosan fut, nem reagálnak egymásra érdemben a beszélgetésben résztvevő felek. A harmadik részben a beszélgetés alatti érzésekre kerül a hangsúly. Majd a negyedik fejezet a beszélgetések során felbukkanó identitáskérdéseket nézi meg közelebbről. Az izgalmas, úgy az üzleti, mind a magánéletben haszonnal forgatható könyvet a forrásokról és a módszerekről szóló zárszó, a jegyzetek és a mutatók teszik teljessé. "www.kello.hu minden jog fenntartva"
[<<<]
|
|
|