Cím: |
A tömegoktatás alapkérdései
| Alcím: |
pedagógiai olvasókönyv
| Közrem.: |
Mátrai Zsuzsa (szerk.) |
Szerz. közl: |
szerk. Mátrai Zsuzsa
| Kiadás: |
[Budapest] : Nemz. Tankvk., [1995] |
Eto: |
37(082) ; 37.014(082.2) ; 37.01(082)
| Szakjel: |
370
| Cutter: |
T 81
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
414, [1] p.
| UKazon: |
9511054
| Analitika: |
Coleman, James Samuel: Az esélyegyenlőség fogalma Báthory Zoltán : Tanulás és hatékonyság Horn György : Áttörési pont Halász Gábor : Az elszabadult gépezet Pőcze Gábor : Befolyás, hatalom, részvétel Nagy Mária : A tanári szakma változásai Mihály Ottó : Kinek készül az új közoktatási törvény? Forray R. Katalin : Iskolaszerkezet és intézményhálózat Szebenyi Péter : Tantervkészítési modellek Magyarországon (1972-1992) Lukács Péter : A magánoktatás szabályozásáról Vigotszkij, Lev Szemj: A gyermekkori észlelés és fejlődése Piaget, Jean : Az értelmi fejlődés szakaszai Csapó Benő : A tudás változása Bruner, Jerome Seymou: A struktúra fontossága Falus Iván : Pedagógiai jártasságok - pedagógiai készségek Gwynne, Terry : A helyi demográfiai adatok vizsgálata az iskolai oktatásban Nagy József : A tudástechnológia elméleti alapjai Helmke, Andreas : Az iskolai teljesítmény növelése és a teljesítménykülönbségek csökkentése Nádasi Mária, M. : Az egységesség és differenciáltság értelmezése Mátrai Zsuzsa : Irányzatok az értéknevelésben Zrinszky László : "Aki gyerekeket akar nevelni, tönkre akarja tenni őket" Ballér Endre : A triviumtól a curriculumig Mátrai Zsuzsa : Egy döntésjáték - és ami a háttérben van Efland, Arthur : A művészeti oktatás tervezésének problémái Bruner, Jerome Seymou: "Az ember" mint tananyag
[<<<]
|
Pld. |
Raktár |
Rakt.jelzet |
Lelt.szám |
Info |
---|
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa : 1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető | 1. | Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ | 370 T 81 | 200780 | Kölcsönözhető |
|
|
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer