Cím: |
Pedagógiák az ezredfordulón
| Alcím: |
szöveggyűjtemény
| Közrem.: |
Pukánszky Béla (szerk.) ; Zsolnai Anikó (szerk.) |
Szerz. közl: |
szerk. Pukánszky Béla és Zsolnai Anikó
| Kiadás: |
Budapest : Eötvös J. Kvk., 1998 |
Eto: |
371.4(075.8)
| Tárgyszó: |
reformpedagógia ; Montessori-pedagógia ; Waldorf-pedagógia ; Freinet-pedagógia ; alternatív iskola ; Zsolnai módszer |
Szakjel: |
371
| Cutter: |
P 52
| ISBN: |
963-9024-38-4
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
237 p.
| Megj.: |
Oktatási segédanyag ; Bibliogr. a jegyzetekben
| UKazon: |
9813052
| Analitika: |
Tradicionális reformpedagógiák az ezredfordulón Biróné Balog Vilma : Maria Montessori pedagógiája Mesterházi Zsuzsa : A Waldorf-pedagógia korszerűsége az ezredfordulón Galambos Rita : A Freinet-pedagógia Magyarországon Németh András : A reformpedagógia törekvései a gyermekközpontú népoktatás szolgálatában - Peter Petersen és a Jenaplan Neill, Alexander Suth: Summerhill Bettelheim, Bruno : Summerhill: Pró és kontra Alternatív pedagógiák Sweeney, Mary E. : Alternatív nevelés és "alternatív" iskolák Czike Bernadett : Az alternatív iskolák jellemzői Magyarországon Clark, Edward T., ifj: Holisztikus nevelés: a teljesség keresése Miller, Ron : A holisztikus nevelés jellemző jegyei Randle, Damian : A zöld pedagógia gyökerei Randle, Damian : Mit akarunk? A posztmodern kor pedagógiai útkeresése Illich, Ivan : A társadalom iskolátlanítása Zrinszky László : "Aki gyerekeket akar nevelni, tönkre akarja tenni őket" Hazai iskolakoncepciók Gáspár László : Szentlőrinc Heffner Anna : Az értékközvetítő és képességfejlesztő program és pedagógia mint a Zsolnai-pedagógia legjelentősebbb eleme
[<<<]
|
|
|
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1675 - InfoKer