Cím: |
Gyógypedagógiai szöveggyűjtemény
| Alcím: |
[szemléletformáló szemelvények gyógypedagógiai asszisztens hallgatók számára]
| Közrem.: |
Hoffmann Judit (szerk.) |
Szerz. közl: |
[szerk. Hoffmann Judit]
| Kiad. jel: |
2. átd., bőv. kiad.
| Kiadás: |
Pécs : Comenius, 2006, cop. 2003 |
Eto: |
376.2/.5(082) ; 37.013.82(082)
| Szakjel: |
376
| Cutter: |
G 83
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
400 p.
| Megj.: |
Bibliogr.: p. 11-28. ; Borító- és gerinccím: Gyógypedagógia szöveggyűjtemény
| UKazon: |
200616030
| Analitika: |
Nagy József : Egyéniségfejlesztés Illyés Sándor : A nevelhetőség és a korlátozott nevelhetőség Pálhegyi Ferenc : Hogyan történik a nevelés? Illyés Sándor : Fogyatékosság, speciális nevelési szükséglet, differenciált pedagógia Kálmán Zsófia : Van-e szükségük pozitív diszkriminációra Magyarországon a sérültséggel/fogyatékossággal élő embereknek? Mesterházi Zsuzsa : A tudományfejlődés szakaszai Mesterházi Zsuzsa : A Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Tanárképző Főiskola szakmai értékei és intézményi érdekei Mesterházi Zsuzsa : Kompetenciahatárok Dill, Erhard : Az új világkép hatása a gyógypedagógiai tevékenységre Könczei György : Van-e mégis háló? Illyés Sándor : A fogyatékosság jelentésváltozatai Fogyatékosság a WHO értelmezésében Fonyódi Ilona : Az 1998. évi XXVI. törvény fogalmi meghatározásai Bánfalvy Csaba : A fogyatékosok iránti attitűd Bánfalvy Csaba : A fogyatékosszerep néhány jellemzője ¦ Fogyatékosság és életmód Könczei György : Szociális mozgalmak Könczei György : A gazdaság Könczei György : Mit tanulhatunk a fejlett országoktól? Könczei György : Halaszthatatlan teendők Nagy Gyöngyi Mária : A fogyatékos gyermekek, tanulók ellátására vonatkozó jogi szabályozás Nagy Gyöngyi Mária : A gyógypedagógiai iskoláztatás jelenlegi helyzete Chikán Csaba : Speciális állampolgári és jogi ismeretek Szabó Ildikó : Az együttnevelés alapgondolatai Csányi Yvonne : Az integráció előnyei Csányi Yvonne : Fogyatékosok integrált nevelésének kutatása és helyzete Magyarországon Papp Gabriella : Öt hazai integrált nevelési modell, tanulásban akadályozott gyermekek számára Metzger Balázs : Kéttanáros integrációs modell Budapesten a XIII. kerületben Csányi Yvonne : Integráció a közép- és felsőoktatásban Poézar, Ladislav : A fogyatékos "ELIT" felelősségérzetének és motivációjának értelme Végh Katalin : Oktatási rendszeren túl Rácz Sándor : Fogyatékos fiatalok szakképzése a Nemzeti Gyermek- és Ifjúsági Közalapítvány Szakképző, Speciális Szakképző Iskolájában és Kollé Farkas Péter : A leszakadó rétegek oktatása Fehérvári Anikó : A speciális szakiskolai tanulók esélyei Horváth Szabolcs : Munkaterápia Corneliussen, Gerd Gy: Felkészítés a felnőtt életre Márkus Eszter : Pályaválasztás, továbbtanulás Lányiné Engelmayer Ág: A súlyosan és halmozottan sérült gyermekek gyógypedagógiai ellátásának hazai előzményei Molnárné Lányi Ágnes : Az Országos Szakértői Bizottság a halmozottan sérült gyermekekről Márkus Eszter : Képzési kötelezettség vagy tankötelezettség? Márkus Eszter : Értelmileg akadályozott és súlyozas-halmozottan sérült emberek rehabilitációs foglalkoztatásának alapjai Hartmann, Nikolaus : A legsúlyosabban fogyatékosok pedagógiája Spiess, Walter : A testterápiák oktatása: kompetencia-bővítés vagy sarlatánság? Mall, Winfried : Elsődleges kommunikáció Csongorné Rézsó Eszte: A szocializációs szakasz mint alternatív lehetőség
[<<<]
|
|
|
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1672 - InfoKer