A gyűjteményes kötetben a pszichológus szerző tanulással, illetve a tanulással kapcsolatos lélektani folyamatokkal foglalkozó írásai kaptak helyet. Az első blokkban (A személyközpontú nevelésért) azok az írásai kaptak helyet, amelyeket még a rendszerváltás előtti időkben vetett papírra; ezeken
[>>>]
A gyűjteményes kötetben a pszichológus szerző tanulással, illetve a tanulással kapcsolatos lélektani folyamatokkal foglalkozó írásai kaptak helyet. Az első blokkban (A személyközpontú nevelésért) azok az írásai kaptak helyet, amelyeket még a rendszerváltás előtti időkben vetett papírra; ezeken belül elsősorban a tanulás iskolai és otthoni nevelésben játszott szerepéről ír, külön kiemelve a tehetséggondozás fontosságát. A következő részben a '89-et követő két évtized alatt született szakcikkei olvashatóak, olyan témákat érintve, mint az alternatív oktatás, a pedagógia humanisztikusabbá tétele, a munka világára való felkészítés stb. A harmadik fejezet az "élményszerű" matematikatanulás metodikájába vezet be. A zárórészben a szerző négy pécsi kollégájának a kérdéskörben íródott tanulmányai olvashatóak. A szakkönyvet melléklet zárja, benne részletes jegyzetekkel és forrásjegyzékkel. Beszerzése iskolai és szakkönyvtárakba, pszichológusok és pedagógusok számára egyaránt javasolható. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]