Dokumentum  
 
Polc: (Könyv) (1 Példány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: A szolgáltatásgarancia és a fogyasztói értékelés kapcsolata a közüzemi szektorban
Szerző: Ercsey Ida (1955)
Közrem.: Széchenyi István Egyetem (Győr). Regionális és Gazdaságtudományi Doktori Iskola (közread.)
Szerz. közl: Ercsey Ida ; [közread. a] Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskola
Kiadás: Pécs : IDResearch ; Győr : Publikon, 2014
Sorozat: Regionális- és gazdaságtudományi kismonográfiák/2014/2.
Eto: 338.465 ; 338(439) ; 352(439) ; 364(439) ; 366.1
Tárgyszó: szolgáltatásmarketing ; közüzemi szolgáltatás ; önkormányzat ; fogyasztói magatartás ; szociálpolitika
Szakjel: 338
Cutter: E 65
ISBN: 978-615-5457-11-1
Nyelv: magyar
Oldal: 146 p.
Megj.: Bibliogr.: p. 121-131. és a lábjegyzetekben ; Összefoglalás angol nyelven
UKazon: 201417016
Pld. Raktár Rakt.jelzet Lelt.szám Info
Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa 
1 kölcsönözhető; ebből 1 elvihető info
1.Felnőtt KÖLCSÖNÖZHETŐ338 E 65315795Kölcsönözhető
WeblapIsmertetők és borítók
antikvarium.hu:
azolo.hu:
libri.hu:
mek.oszk.hu:
moly.hu:
oszk.hu:
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1672 - InfoKer