Dokumentum  
 
Polc: (Tanulmány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: A csoport szerepe a fogyasztói magatartásban
Szerző: Horváth Ágnes
Szerz. közl: Horváth Ágnes
Tárgyszó: csoport ; elsődleges csoport ; másodlagos csoport ; formális csoport ; informális csoport ; referenciacsoportok ; normatív igazodás ; komparatív igazodás ; kapcsolati csoportok ; aspirációs csoportok ; visszautasított csoportok ; aszociális csoportok ; státusz ; szerep, társadalmi ; státuszfogyasztás ; státuszszimbólum ; demonstratív fogyasztás ; véleményvezetők ; innovátorok ; korai elfogadók, marketing ; korai többség, marketing ; késői többség, marketing ; lemaradók, marketing
Miben: Fogyasztói magatartás (2012)
Oldal: p. 51-60.
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1672 - InfoKer