A marketingszakemberek számára rendkívül fontos a fogyasztói magatartás különféle lehetséges változatainak ismerete. A Horváth Ágnes által szerkesztett tankönyvben a téma minél részletesebb körüljárására törekednek a szerzők, akik felvázolják a fogyasztói magatartás elméleti megközelítését,
[>>>]
A marketingszakemberek számára rendkívül fontos a fogyasztói magatartás különféle lehetséges változatainak ismerete. A Horváth Ágnes által szerkesztett tankönyvben a téma minél részletesebb körüljárására törekednek a szerzők, akik felvázolják a fogyasztói magatartás elméleti megközelítését, bemutatják a kulturális környezet hatását a fogyasztásra, rávilágítanak a fogyasztási szokásoknak a társadalomszerkezettel és az életstílussal való kapcsolatára, valamint a csoport szerepére a fogyasztói magatartásban. A kötet második felében olyan témákról esik szó, mint a család, valamint a személyiség és az énkép hatása a fogyasztási szokásokra, az aktivizáló (érzelem, emóció, motiváció, attitűd, imázs) és a kognitív tényezők (érzékelés, észlelés, tanulás), végül a vásárlási döntés folyamata. A fejezeteket ellenőrző kérdések zárják. A kötetet fejezetenként csoportosított alapfogalom-magyarázatok és irodalomjegyzék zárja. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]