Dokumentum  
 
Polc: (Tanulmány)
  [HunMark letöltés] [HunMark ellenőrzés]
Cím: Az aktivizáló tényezők
Szerző: Horváth Ágnes
Szerz. közl: Horváth Ágnes
Tárgyszó: emóció ; motiváció ; attitűdök ; Lambda-hipotézis ; érzelmek ; hangulat ; indulat ; szenvedély ; emocionális kondicionálás ; emocionális termékdifferenciálás ; érzelmi érték, termék ; Freud topológiai modellje ; Maslow-féle szükségletpiramis ; motivációs konfliktus ; Fishbein többtényezős attitűdmodellje ; szándékolt cselekvési modell ; imázs ; termékimázs ; márkaimázs ; vállalati imázs ; országeredet-imázs ; országimázs ; sztereotípiák
Miben: Fogyasztói magatartás (2012)
Oldal: p. 89-107.
Halis István Városi Könyvtár
TextLib WWW V2.01.01/1672 - InfoKer