Cím: |
Sikeres, mert hiteles
| Alcím: |
a kommunikátor üzletember ; üzletemberi kommunikációs alapismeretek
| Szerző: |
Koncz István (1951) |
Szerz. közl: |
Koncz István
| Kiadás: |
[Budapest] : Fapadoskonyv.hu, 2011 |
Eto: |
316.77 ; 658.013
| Tárgyszó: |
kommunikáció ; üzleti kommunikáció ; üzleti élet ; marketingkommunikáció ; reklám, kommunikáció ; AIDA-modell ; Dagmar-modell ; Rogers-modell ; Ad-Force-modell |
Szakjel: |
301
| Cutter: |
K 68
| ISBN: |
978-963-329-592-2
| Nyelv: |
magyar
| Oldal: |
396, [3] p.
| Megj.: |
Bibliogr.: p. 383-396.
| UKazon: |
201203018
| Analitika: |
| Kivonat: |
Az üzletember mestersége a kommunikálás, a verbális és nonverbális kapcsolatépítés- és fenntartás, valamint annak hasznosítása. Nagy általánosságban pedig az emberi kommunikációban a siker záloga az önmagát jól ismerő, hitelesen közölni tudó, s mások személyiségeszközeit is megismerni és
[>>>]
Az üzletember mestersége a kommunikálás, a verbális és nonverbális kapcsolatépítés- és fenntartás, valamint annak hasznosítása. Nagy általánosságban pedig az emberi kommunikációban a siker záloga az önmagát jól ismerő, hitelesen közölni tudó, s mások személyiségeszközeit is megismerni és hasznosítani, s a saját hatását megközelítőleg bemérni képes személyiség. Mint a szerző az előszóban is írja: az üzletembernek alaposan meg kell terveznie kommunikátori munkáját, mert nem lesz sikeres, ha nem lesz hiteles (kongruens) a személyiségközlése. Koncz István jelen könyvben ezen üzletemberi kommunikációs alapismereteket kívánja átnyújtani olvasóinak. Megismerhetjük a kommunikációs különbségeket a két nem képviselői között, majd a sikeres kommunikáció emberi alaptényezőiről esik szó. Részletesen olvashatunk a kommunikáció elméleti alapjairól és gyakorlati szempontjairól, a társadalmi érintkezésről, a kommunikáció fejlődéstörténetéről és a nonverbális kommunikáció egyes elemeiről (a testbeszédtől a testtartáson, a gesztusokon, a mimikán keresztül a tekintetig). A könyv második felében az érdeklődők megismerhetik a sikeres önmegvalósítás kellékeit, az interperszonális készségeket és a marketingkommunikáció alapjait is. Az irodalomjegyzékkel záródó, gyakorlatorientált, hasznos teszteket is tartalmazó kötet általános gyűjtőkörű könyvtáraknak ajánlott. "www.kello.hu ? minden jog fenntartva"
[<<<]
|
|
|